یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خیابان
خانه » سروش » قوانین و مقررات در پیام رسان سروش
قوانین و مقررات در پیام رسان سروش

قوانین و مقررات در پیام رسان سروش

قوانین و مقررات در پیام رسان سروش

قوانین و مقررات در پیام رسان سروش

قوانین و مقررات در پیام رسان سروش

اپلیکیشن سروش یک کانال تعاملی است که با هدف ایجاد بستری مدرن، به‏‌روز و سریع برای تعامل دوطرفه راه‌اندازی شده است و روز به روز تلاش خواهد کرد تا تجربه کاربران از این تعامل دو طرفه را بهبود بخشد.
شرایطی که در اینجا تعیین شده است، قوانین حاکم بین نرم‌افزار سروش (که از این به بعد «سروش» نامیده می‌شود)، شامل سایت، اپلیکیشن‌ها و کلیه خدمات قابل ارائه آن و کاربران (که از این به بعد «کاربر» و یا «کاربران» نامیده می‌شوند) را تعیین می‌نماید.
۱) شرایط عضویت
۱-۱) عضویت در سروش رایگان است.
۲-۱) تمام افراد با داشتن یک شماره موبایل و با رعایت قوانین کشور و شرایط این توافقنامه، می‏‌توانند از کلیه خدمات سروش استفاده نمایند.
۳-۱) وارد نمودن نام کاربری در سروش، اختیاری است و کاربر می‌تواند از هر عنوانی که مایل باشد استفاده نماید. به شرطی که ضایع‌کننده حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی نبوده و ناقض قوانین این توافقنامه و کشور جمهوری اسلامی نباشد.
۴-۱) کاربر می‏‌تواند برای کانال شخصی خود، شناسه (ID) ایجاد نماید و یا اینکه از شناسه خودکار بهره ببرد.
۵-۱) سروش مجاز است در هر زمان که مشخص شد شناسه(ID) انتخاب شده مغایر با مشخصات سازنده یا مدیران کانال است با/بدون اطلاع قبلی شناسه کانال را تغییر و یا کانال را غیرفعال نماید. مرجع تشخیص در این زمینه، سروش است.
۲) محتوای رد و بدل شده در سروش
۱-۲) محتوای به اشتراک گذاشته شده در کانال‌های رسمی و شخصی، گفتگوی‌های گروهی و دو نفره، توسط افراد عضو سروش ارائه می‌شوند و مالکیت معنوی و همچنین مسئولیت‌های ناشی از آن بر عهده کاربر به اشتراک‌گذارنده آن است. بدیهی است سروش مسئولیتی در این زمینه برعهده نمی‌گیرد.
۲-۲) کاربران مجاز به انتشار محتوای خلاف واقع، غیراخلاقی، ضد دین، گسترش‌دهنده خشونت و تروریسم، کودک‌آزاری و غیرقانونی نمی‌باشند و عواقب آن برعهده خود کاربر خواهد بود.
۳-۲) مالکیت معنوی و مسئولیت اطلاعات سایر بخش‌های نرم‌افزار، سایت و دیگر خدمات ارائه شده، متعلق به سروش می‌باشد.
۳) اطلاعات و حریم خصوصی
۱-۳) سروش بالاترین اهمیت را برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش قائل بوده و به موارد مطرح شده در سند «حریم خصوصی» کاملا پای‌بند است.
۲-۳) شماره موبایل کاربر جز برای کاربرانی که شماره او را در لیست مخاطبین خود دارند، قابل مشاهده نخواهد بود.
۳-۳) تصویر پروفایل کاربر، وضعیت (Status)، نام کاربری افراد در گفتگوهای گروهی و سایر بخش‌ها برای سایر کاربران قابل مشاهده است. لذا توصیه می‌شود اطلاعات و تصاویری که تمایلی به انتشار عمومی آن وجود ندارد و یا مواردی که ناقض قوانین هستند به عنوان تصویر و نام کاربری انتخاب نشود.
۴) شرایط استفاده
۱-۴) کاربر مجاز است کانال‌های رسمی و شخصی مورد علاقه خود را دنبال کند، اطلاعات آن را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارد و با توجه به سیاست‌های هر کانال، در نظرسنجی‌ها و … شرکت نماید، به متن‌ها و محتوای منتشر شده، پاسخ دهد و یا با مدیر کانال تعامل نماید.
۲-۴) کاربر مجاز است با دوستان خود تشکیل گفتگوی دونفره یا گروهی دهد و یا تماس صوتی برقرار نماید.
۳-۴) کاربر می‏‌تواند کانال شخصی تعاملی و غیر تعاملی ایجاد نماید.
۴-۴) استفاده از خدمات کانال‌ها اعم از رسمی و شخصی، گفتگوها و تماس صوتی نیازمند دسترسی به اینترنت بوده و رایگان است.
۵-۴) کاربر آزاد است تا در چهارچوب قوانین این توافقنامه و قوانین جمهوری اسلامی ایران، اقدام به استفاده از بخش‌های مختلف سروش نماید. لازم به ذکر است عواقب تخطی از این بند، بر عهده خود کاربر می‌باشد. در این خصوص سروش خود را توسعه دهنده سرویس دانسته و مسئولیت نحوه استفاده از این سرویس بر عهده کاربر است.
۶-۴) سروش می‌تواند حساب کاربری کاربران ناقض قوانین را با/بدون اطلاع قبلی به صورت موقت و یا دائم غیرفعال نماید.
۷-۴) هر حساب کاربری برای استفاده شخصی صاحب حساب ایجاد می‌شود و کاربر حق واگذاری آن به غیر را ندارد.
۸-۴) کاربر مجاز به استفاده از سیستم‌های خودکار نظیر ربات‌ها، اسپایدرها، بدافزارها و … نمی‌باشد.
۵) سایر
۱-۵) استفاده از سایت، نرم‌افزار و یا هر کدام از خدمات سروش، به معنی پذیرش موارد فوق بوده و کاربر ملزم به رعایت آنها می‌باشد. کاربر در هر زمانی که با این موارد موافق نباشد، می‌تواند عضویت خود را لغو نموده و از خدمات سروش استفاده ننماید.
۲-۵) متن و موارد مطرح شده در این سند، قوانین و شرایط سروش است. کاربر باید با توجه به محل زندگی خود، شرایط و قوانین آن کشور را نیز رعایت نماید.
۳-۵) در همه شرایط، متن منتشر شده در این صفحه از وبسایت، به عنوان آخرین به روزرسانی قوانین محسوب شده و قابل استناد خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز - سئو و بهینه سازی : کمپانی آچار فرانسه